tirsdag 27. januar 2015

Focaccia


I dag kjem eg med oppskrift på focaccia slik som eg lovde i forrige innlegg.
Focaccia er eit smakfullt og saftig brød som passar attåt mange rettar. Det finst uendeleg mange oppskrifter og måtar å variere på og alle har vel sin favoritt. Det har eg også.

 Min favoritt er med soltørka tomat og rosmarin.




Her er oppskrifa mi:

FOCACCIA

25g. gjær
4dl. lunka vatn
1ts. salt
2ss. olivenolje
ca. 500g kveitemjøl.

Bland alt i miksebollen og køyr på lav fart på miksaren i 10 min. Har du ikkje miksar så rører du gjæra ut i vatnet og tilset resten av ingrediensane. Rør godt saman  så lenge du orkar. Deiga skal vere laus, den skal ikkje kunne eltast med hendene. Set deiga til heving ca 1.time. Dekkjast med plast.

Legg bakepair i ei lita langpanne og smør med olivenolje. Eg for på butikken og skulle kjøpe bakepapir men kom heim utan så eg smurte forma med olje og det gjekk heilt fint. Tøm deiga i forma og klapp den utover. Ta litt olivenolje på fingrane så går det som smurt:)  



Til pynt treng du:

Ca. 2ss olivenolje(gjerne meir etter min smak)
Ca. 6 soltørka tomatar
evt. halve cherrytomatar i staden.
frisk rosmarin
ca. 1ss maldonsalt.

Skjer soltørka tomatar i litt store bitar og trykk dei godt ned i deiga. Drypp over olivenolje og dryss på rosmarin og maldonsalt. Etterhevast 30-40 min.

Steikast midt i omnen ved 225gr. 20-25 min.



Vanlegvis brukar eg ei litt mindre form men denne gongen ville eg ha brøda litt lave sidan eg også har ein anna plan med dei. Difor brukte eg den største skuffa.
 Kva planar eg har får du sjå ein gong seinare:)

Oppskrifta kan fint doblast til ei stor skuffe.



Og kva eg serverte desse til får du vite i neste innlegg.

Lukke til!

Så må eg takke for den gode velkomsten matbloggen min har fått!
Kjekt at eg allereie har fått følgarar. Velkomne skal dokke vere!

Alva.

1 kommentar:

  1. Oppskrifta di likna på mi ser eg. Snerta å lage.
    Og kjempegod.

    Klem

    SvarSlett