mandag 16. mars 2015

Omnsomelett med skinke og brokkoli



I dag kan eg freiste med ein deilig og smakfull omnsomelett. Dette er lettvint mat som treng litt tid i omen men som til gjengjeld smakar himmelsk godt når den er ferdig. Den kan brukast både som lunsj og middag eller som ein kveldsrett i godt lag.



Her er det du treng til 4 porsjonar:

OMNSOMELETT MED SKINKE OG BROKKOLI

1 brokkoli
1 purreløk
1 boks bogskinke i bitar eller
 tilsvarande mengde anna skinke
6 egg
4dl fløte (evt. halvparten lettrømme)
3dl. reven ost
salt,peppar
frisk timian eller basilikum (evt. tørka)
10 små tomatar eller 3 store
svarte oliven(kan sløyfast)

Sett steikeomnen på 200grader. Smør ei ildfast form med litt smør.
Skyll purreløken godt og skjer i cm tjukke bitar. Del opp brokkolien i små bukettar og kok i lettsalta vatn 1min i lag med purreløken. Tøm i eit dørslag og la alt vatnet renne av. Tørk lett med kjøkkenpapir. Fordel grønsakene i den ildfaste forma i lag med den oppskårne skinka. Lag ei røre av egg og fløte, tilsett krydder og osten tilslutt. Tøm røra i forma. Del småtomatane i to eller skjer store tomatar i tjukke skiver og legg på toppen. Oliven er også godt i og leggast evt. mellom tomatane. Hos oss sløyfer eg det for far i huset likar ikkje oliven. Steikast midt i omnen i 40-45min til røra er fast.



Serverast med ein grønn salat og evt. focaccia.



Lettvint og god alt-i eitt mat.



Tips:
Om du ønsker ein litt magrare variant tek du halvparten kremfløte og halvparten lettrømme.




Då håper eg denne deilige omnsomeletten fell i smak!

Velbekome!

Alva

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar