lørdag 17. oktober 2015

Eplekake i langpanne.




Eplekakeoppskrifter kan ein ikkje få for mange av.
Her er ei god og saftig eplekake som skal lagast i langpanna.
Denne oppskrifta er ei av mine gamle som har gått litt i gløymeboka.
Så skulle mannen ha med seg kake på eit arrangement og spurte om eg kunne lage ei 
eplekake i skuffe. Så då kom denne fram i lyset igjen. Det som er litt spesielt med denne er at
mjelk og smør skal kokast og tilsettast varm i eggedosisen. Det gjev ein heilt spesiell smak
og konistens. Eg reduserte ein del på sukkermengda for eg synest eit halv kilo
høyrest litt mykje ut. Men den var enno litt i søtaste laget synest eg 
så ein kan trygt redusere litt til.

Her er oppskrifta:

EPLEKAKE I LANGPANNE.

4 store egg
350g sukker (oppr.500g)
2,5dl mjelk
250g smør
450g kveitemjøl
3ts bakepulver
-----
4-6 eple 
sukker og kanel
Start med epla. Skrell dei og skjer i litt store terningar. Har du ein kjerneutstikkar går det superraskt. Legg eplebitane i ein plastpose og dryss over ca 2ss sukker og 2 ts kanel. Bland godt saman. Sett steikomnen på 180grader. Pisk egg og sukker til eggedosis. Kok opp mjelk og smør og avkjøl litt. Det skal framleis vere godt varmt når det tømmast i eggedosisen. Rør godt saman. Bland bakepulver i mjølet og sikt det i eggedosisblandinga. Bruk ein slikkepott eller flat visp og rør forsiktig mjølet inn. Pass på at det ikkje ligg væske att i botnen, men ikkje rør for mykje. 



 Tøm røra i bakepapirkledd langpanne og dryss epla over. Slå også over den safta som ligg att i posen. Trykk gjerne epla litt ned i røra. Steikast midt i omnen ca. 30 min. Kjenn etter med ein pinne eller fyrstikk. Er det deig på må den stå litt lenger. Avkjølast på rist i langpanna. 



Smakar nydelig lunka med litt piska kremfløte til. Mmmmm!
Super kake om du skal lage til mange eller ha med deg ei kake på eit møte
eller liknande.

Lukke til!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar