fredag 4. desember 2015

Fikenmarmelade




Fikenmarmelade er ein av mine store favorittar! Eg berre elskar brie med fikenmarmelade på! Det smakar rett og slett heilt himmelsk. Før eg byrja å lage den sjølv var eg ikkje så veldig begeistra - eg synest den kjøpte varianten var alt for søt. Så prøvde eg å lage etter oppskrift, men synest framleis den var i søtaste laget. Då laga eg rett og slett mi eiga oppskrift som er heilt perfekt etter min smak. Om du synest denne ikkje er søt nok, så er det berre å tilsette meir sukker. Men eg lovar - det er søtt nok:) Og du.....lag gjerne dobbel porsjon når du først er i gong for dette er supert å gje som gåve:)




Her er oppskrifta mi:
Gir ca. 5 små glas

FIKENMARMELADE

500g fiken
4dl konsentrert gløgg
4dl rødvin
100g brunt sukker
(vanlig sukker kan også brukast)
4-5 anisstjerner
2-3 ss sitronsaft

Skjer fiken i små bitar og ha det i ei skål el.lign. Slå gløggen over og la det stå og trekke minst ein time. Ha det i ei vid panne og tilsett rødvin, brunt sukker (eg brukte denne gongen halvt om halvt med mørk brunt og brunt demera sukker) og anisstjerner tilslutt. Kok opp og la det småkoke på svak varme ca. 30min. til mesteparten av væska har kokt inn og er sirupsaktig. Ta av skummet som dannar seg på toppen. Rør i panna undervegs. Tilsett sitronsaft tilslutt. Fyllast på reine og varme glas. Legg gjerne ei anisstjerne som pynt i glaset. Oppbevarast kjølig. Den blir nesten bedre om den får stå lagra ei stund. Etter eit år var i allefall min veldig god!



Mmmmm...dette er berre nyyydelig!






Håper fikenmarmeladen fell i smak!

Lukke til:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Lurer du på noko eller har noko på hjerte så legg gjerne igjen nokre ord!